2011. gada 16. sept.

mana balss

jau kuro reizi man kāds mēģina pateikt, izmantojot visus iespējamos un neiespējamos sociālos un ne tik sociālos medijus, saitus un tūļus, ka man nu NOTEIKTI jāiet balsot, ka NOTEIKTI manai balsij ir baigā vērtība, ka NU tik ir mana lielā šanse kaut ko ietekmēt un REIZ PAR VISĀM REIZĒM ritīgi par labu vērst - un man tā vien gribas atbildēt - FUFELIS, neko tā mana viena - un arī ne jūsu piecas, ne astoņas balsis neietekmēs, arī Saeimas atlaišanas jautājumā saprāta balsi kā ūdens pili okeānā aizskaloja tautas balss, ejiet tad, atlaidēji, jūs rīt arī pie urnām un dodiet savu balsi ķeizaram, man viens zīdāms bērns un divi uz latviešu sestdienas skolu palaižami - un tā ir mana balss, tas ir mans ķeizars

2 komentāri:

Uldis P. teica...

O, apsveicu, nezināju, ka tev jau trešais! Bet: ja gribēsi, lai bērni kādreiz atgriežas Latvijā, būs vien jāsāk domāt, par ko savu balsi atdot, citādi citi visu izlems tavā vietā.

sidra teica...

Paldies, tā sanāca!
Lai kaut ko patiešām izlemtu, tad jau pašai jālien sarakstā vai jākļūst par oligarhu vai - vēl labāk - polittehnologu...